Adres en reisinformatie

Adres

Ferienresort Bad Bentheim

Gut Langen 3
48455 Bad Bentheim
Nedersaksen
Duitsland
+49 - 5922 8348490

Reisinfo

Algemeen

Parkeren

Je kunt je auto parken in de buurt van je vakantieverblijf of bij het hoofdgebouw van het park. Parkeren is alleen toegestaan op de daarvoor bestemde parkeerplaatsen en niet op het gras. 

Oplaadpunt elektrische auto's

Het park beschikt over een centraal oplaadpunt voor elektrische auto's. Een deel van de vakantieverblijven beschikt over een privé oplaadpunt. Deze verblijven kun je met voorkeur boeken. Om een oplaadpunt te gebruiken dien je in het bezit te zijn van een laadpas. Op het park zijn laadpassen niet verkrijgbaar. 

Openstaande posten

Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan moet je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs moet je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Serviceset

Voor je gemak hebben wij een serviceset in je vakantieverblijf gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen aan.

Bezoekers

Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf bij het Service point te melden.

Toegang Zwembad

Gedurende je verblijf heb je gratis toegang tot het nabijgelegen zwembad met binnen- en buitenbad.

Aankomst

Vanaf 16.00 uur ben je van harte welkom op ons park. Aanreizen is mogelijk op maandag en vrijdag tot uiterlijk 20.00 uur en op de andere dagen tot 18.00 uur. Ben je niet in de gelegenheid om binnen deze tijden of op deze dagen aan te reizen, dan kan je je tot 22.00 uur melden in het restaurant in het hoofdgebouw. Als je na 22.00 uur arriveert, verzoeken wij je contact op te nemen met het Service point via telefoonnummer 0049 592 283 484 90. 

Heb je een arrangement geboekt?

Op je aankomstdag ontvang je bij het Service point alle informatie over de inhoud van het arrangement. Houd er rekening mee dat je vóór 18.00 uur arriveert als je arrangement al op de aankomstdag begint.

Toegang park/vakantieverblijf

Bij aankomst kan je automatisch inchecken met de thuisgestuurde Keycard. Indien de Keycard  niet werkt bij de zuil ben je niet ingecheckt en werkt de Keycard niet als sleutel voor je vakantieverblijf. In dat geval vragen wij je je te melden bij het Service point telefoonnummer 0049 592 283 484 90. Je kunt op dit park ook gebruikmaken van de digitale sleutel in de Roompot app.

De Keycard is strikt persoonlijk en te gebruiken voor:

  • toegang tot het park
  • toegang tot het vakantieverblijf
  • legitimatie op het park (bijv. bij het huren van fietsen)


De Keycard is geen creditcard en is niet overdraagbaar. Bij verlies of diefstal verzoeken wij je onmiddellijk ons Service point op de hoogte te stellen. Bewaar de Keycard niet in de zon, op het dashboard van je auto of in nabijheid van luidsprekers, magneten of mobiele telefoons.

Het komt regelmatig voor dat gasten hun Keycard verliezen of in het vakantieverblijf laten liggen. Breng in dat geval zo snel mogelijk het Service point op de hoogte.

Wifi

Je kunt de wifi inlogcode vinden op de buitenzijde van het keukenkastje.

Vertrek

Op de dag van vertrek dien je om uiterlijk 10.00 uur je vakantieverblijf te verlaten. De Keycards hoeven niet ingeleverd te worden.

Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst je vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,- / € 115,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek naar je over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.

Mijn Roompot

Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!

Bekijk je boeking

Roompot app

Laat de voorpret vast beginnen en zie alle ins en outs van dit park! Download de Roompot App hier.

Omboekgarantie tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren binnen 14 dagen

Dit geldt voor boekingen waarvan de aankomstdatum over minimaal 30 dagen is, gerekend vanaf de dag waarop je boekt. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot. Boek je een last-minute met aankomst binnen 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.